مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 19:252020-12-23سياسي

نشست «بررسی ریزش های جبهه حق» فردا به صورت مجازی برگزار می شود


به همت مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه نشست «بررسی ریزش های جبهه حق» فردا صبح به صورت مجازی برگزار می شود.

- به همت مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه نشست بررسی ریزش های جبهه حق فردا صبح به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اخیراً یکی از اساتید اخلاق، با اهانت به ولی فقیه و امام جامعه و دفاع از یک جاسوس محاربِ معدوم، سقوط خویش از کرسی اخلاق را فریاد زد.

چندی پیش نیز در واقعه ای دیگر یکی از اساتید علم کلام با بیان سخنانی تحریک کننده علیه وحدت مذاهب اسلامی، انحراف کامل خود از مسیر حق و حقیقت را به نمایش گذاشته بود.

این دو واقعه تأسف برانگیز از یکسو موجب تأثیر و نگرانی مؤمنین و پیروان راه حقیقت شد و از سوی دیگر نشان داد، حرکت در مسیر صالحین ضمانتی جز ایستادگی و مراقبه ی همیشگی ندارد و حب دنیا، حب جاه و مقام، حب شهرت و ثروت و حتی حب اولاد ناصالح می تواند موجب جدایی از حق و افتادن در مسیر گمراهی باشد.

هرچند این گونه مسائل همواره در طول تاریخ وجود داشته و ریزش ها در هر جامعه دینی امری طبیعی و مرسوم بوده است و نباید موجب نگرانی یا سستی و تشکیک ایمان در قلوب مؤمنین شود.

در پی نگرانی های به وجود آمده، آیت الله عباس کعبی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه و حجت الاسلام جواد سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «بررسی ریزش های جبهه حق» فردا به صورت مجازی برگزار می شود

نشست «بررسی ریزش های جبهه حق» فردا به صورت مجازی برگزار می شود