مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 04:102020-12-24سياسي

برگزاری متفاوت کاروان قرآنی انقلاب با توجه به شیوع ویروس کرونا


مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از پوشش رسانه ای محافل کاروانی قرآنی انقلاب همزمان با سالگرد سردار شهید سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس سازمان دارالقرآن کشور در دیدار با مدیر این شبکه در خصوص پوشش رسانه ای کاروان قرآنی انقلاب، که سال جاری و از سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود، دیدار و گفتگو کرد.

جواد شیخ اکبری در این دیدار با بیان اینکه پوشش رسانه ای و ضبط و برگزاری محافل قرآنی کاروان انقلاب با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، در نقاط مختلف ایران امسال در شهرهای شمالی و جنوبی انجام خواهد شد، گفت: ضبط و پخش محافل کاروان قرآنی انقلاب، مستند سازی فعالیت جهادی قاریان و حافظان قرآن کریم، ساخت کلیپ های کوتاه، از جمله برنامه های شبکه در رویداد مذکور است.

رییس سازمان دارالقرآن کشور نیز در این دیدار از برگزاری ده ها محفل قرآنی با حضور قاریان و حفاظ بین المللی قرآن کریم در مناطق دورافتاده و کم برخوردار بدون حضور جمعیت خبر داد و گفت: محفل قرآنی و تجدید میثاق با امام راحل رحمت الله علیه در مرقد ایشان در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن کریم، همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری متفاوت کاروان قرآنی انقلاب با توجه به شیوع ویروس کرونا

برگزاری متفاوت کاروان قرآنی انقلاب با توجه به شیوع ویروس کرونا