مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 06:252020-12-24اقتصادي

52 درصد جمعیت تحت حمایت کمیته امداد سمنان زنان سرپرست خانوار هستند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه 52 درصد جمعیت تحت حمایت این نهاد، زنان سرپرست خانوار هستند، گفت: آموزش برای منبع درآمد به این قشر در برنامه قرار دارد.

- محسن مسعودیان راد در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه 13 هزار و 419 نفر معادل 6.

2 از جمعیت کل استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، ابراز داشت: با توجه به اینکه توانمندسازی جامعه هدف در دستور کار قرار دارد لذا تلاش شد تا با ارائه تسهیلات 410 زن و 887 مرد را در طرح های اشتغال کمیته امداد سمنان صاحب شغل کنیم.

وی بابیان اینکه 52 درصد از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان زن سرپرست خانوار هستند، افزود: برای این افراد نیز تلاش شد تا آموزش های لازم به آن ها ارائه شود تا بتوانند علاوه بر حمایت های کمیته امداد از منبع درآمد نیز بهره مند باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری یک هزار و 297 طرح اشتغال زایی در سطح استان به اجرا درآمده است، ابراز داشت: دام پروری، کشاورزی، پرورش طیور و آبزیان، صنعتی و معدنی، طرح صنایع دستی و طرح حمل ونقل ازجمله مشاغلی بودند که طی این بازه ایجاد شدند.

مسعودیان راد بابیان اینکه درصدد برون سپاری مددکاری هستیم که مراکز نیکوکاری ظرفیت خوبی برای برون سپاری خواهند بود، تصریح کرد: 37 مددکار رسیدگی به خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 درصد جمعیت تحت حمایت کمیته امداد سمنان زنان سرپرست خانوار هستند

52 درصد جمعیت تحت حمایت کمیته امداد سمنان زنان سرپرست خانوار هستند