مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 08:102020-12-24سياسي

حل مشکل مسکن و بیمه خبرنگاران از اولویت ارشاد است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان حل مشکل مسکن و بیمه خبرنگاران را از برنامه های خود عنوان کرد و گفت: در این زمینه رایزنی هایی با صندوق اعتباری هنر انجام می شود تا مشکل بیمه حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جمعی از اعضای شورای بسیج رسانه استان زنجان، با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و در مورد مسائل مختلف حوزه رسانه استان گفت وگو و تبادل نظر کردند.

در این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه همه تلاش خود را برای حل مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه استان انجام خواهد داد، اظهار داشت: از ابتدای ورودم به استان زنجان با توجه به مطرح بودن اختصاص مسکن برای خبرنگاران، پیگیر این موضوع بودم و تا حصول نتیجه این موضوع را پیگیر خواهم کرد.

محمد ربیع احمد خانی با بیان اینکه قشر خبرنگاران از شریف ترین اقشار فرهنگ و هنر و رسانه استان هستند، تصریح کرد: در زمینه حل مشکلات رسانه ها و فعالان این حرفه نیازمند همکاری و همراهی همه فعالان این بخش هستیم.

وی در مورد گلایه های موجود در بخش توزیع آگهی های دولتی از سوی رسانه ها گفت: در مورد توزیع آگهی ها مر قانون اجرا خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نظم در انتشار و عمل به ماده 16 از جمله مواردی است که باید رعایت شود، تا نشریه شامل آگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل مسکن و بیمه خبرنگاران از اولویت ارشاد است

حل مشکل مسکن و بیمه خبرنگاران از اولویت ارشاد است