مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 08:552020-12-24سياسي

با سواد شدن قریب به10 هزار تبعه خارجی در یزد/


معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش یزد ساماندهی کودکان باز مانده از تحصیل باید در اولویت اجرایی مسئولان ارشد استان قرار گیرد، گفت: طی پنچ سال گذشته قریب به 10 هزار نفر از اتباع خارجی در استان یزد با سواد شدند و یزد در بحث برگزاری دوره سوادآموزی حتی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مرآت امین الرعایا پیش از ظهر امروز در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی دارالعباده، با بیان این که در دوران طاغوت 50 درصد مردم ایران بی سواد بودند، اظهار کرد: متأسفانه در آن زمان علی رغم وجود پیشینه ای کهن در حوزه علم آموزی هیچ دستاورد علمی خاصی در ایران ایجاد نشده است.

  وی افزود: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) آموزش برای همه مهمتر از ایجاد زیرساخت های بهداشتی و مسکن است، زیرا آموزش فراگیر موثرترین راه برای ایجاد زیرساخت های پایدار بهداشتی و توسعه یک جامعه است.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه وجود افراد بی سواد در کشور را نشانه ضعف مدیریت نظام  آموزشی و برنامه ریزی در این خصوص دانست و گفت: ریشه کن کردم بی سوادی مستلزم همکاری مستمر و جدی تمام دستگاه های اجرایی، نظارتی و مدیریتی است.

امین الرعایا شناسایی افراد بی سواد را از جمله مهمترین مرحله در فرآیند ساماندهی خدمات سواد آموزی عنوان و تصریح کرد: اطلاعات خانواری که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سواد شدن قریب به10 هزار تبعه خارجی در یزد/

با سواد شدن قریب به10 هزار تبعه خارجی در یزد/