مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 09:102020-12-24فرهنگي

مدیرکل ارشاد گیلان در پیامی درگذشت «رضا نظری» را تسلیت گفت


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در پیامی درگذشت هنرمند ارزشمند گیلانی «رضا نظری» را به جامعه فرهنگ و هنر استان و خانواده وی تسلیت گفت.

- رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در پیامی درگذشت هنرمند ارزشمند گیلانی رضا نظری را به جامعه فرهنگ و هنر استان و خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در پیامی درگذشت هنرمند ارزشمند گیلانی رضا نظری را به جامعه فرهنگ و هنر استان و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: وَأَنَّهُ هُوَ أَضْحَکَ وَ أَبْکَی (نجم، 43) و هم اوست که می خنداند و می گریاند آن که می گرید یک درد دارد و آنکه می خندد هزار و یک درد…! مهم نیست یک انسان چگونه می میرد، مهم این است که او چگونه زندگی کند.

رضا نظری به مرگ لبخند زد و او را شرمنده کرد! این هنرمند عزیز و کمدین محبوب و بی تکرار، با تمام ناملایمات و سختی هایی که روبه رو بود، خنده هایی از تهِ دل را به مردم هدیه داد.

خنداندن، استعداد و لطفی بود که خداوند در دل مرحوم رضا نظری نهاد و او نیز به درستی و زیبایی هرچه تمام از آن بهره بُرد و دامان خود را به هجو و ابتذال، آلوده نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد گیلان در پیامی درگذشت «رضا نظری» را تسلیت گفت

مدیرکل ارشاد گیلان در پیامی درگذشت «رضا نظری» را تسلیت گفت