مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 11:402020-12-24سياسي

پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در لرستان آغاز به کار کرد


مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به آغاز پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» گفت: پیگیر جلب مشارکت حداکثری بانوان در امر مدرسه سازی هستیم.

- خرم آباد- مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به آغاز پویش من مادرم، بچه های ایران فرزند من گفت: پیگیر جلب مشارکت حداکثری بانوان در امر مدرسه سازی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز پنجشنبه در نشستی با حضور مسئولان استانی پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزند من با هدف جذب کمک های بانوان در احداث مدارس در مناطق محروم لرستان آغاز به کار کرد.

امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های نوسازی مدارس لرستان، اظهار داشت: در طرح آجر به آجر خوشبختانه شاهد حضور پررنگ خیرین مدرسه ساز بوده ایم به نحوی که از لحاظ ریالی و چه از نظر میزان مشارکت مردم (بیش از 11 هزار شرکت کننده)، جزو استان های برتر کشور بودیم و این نشان دهنده دغدغه مردم هم استانی در ایجاد فضاهای آموزشی ایمن برای فرزندان همین دیار است.

وی افزود: در 9 ماهه گذشته، 42 مدرسه را تکمیل کرده و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده ایم و بیش از 300 کلاس درس را نیز با مشارکت خیرین در استان لرستان در دست اجرا داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در لرستان آغاز به کار کرد

پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در لرستان آغاز به کار کرد