مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 14:002020-12-24بين الملل

رویترز: ایران ادعای دست داشتن در تهدید سایبری چند مقام آمریکایی را رد کرد


خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل گزارش داد که تهران ادعای اف بی آی را مبنی بر نقش ایران در تهدید سایبری چند مقام آمریکایی رد کرد.

- خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل گزارش داد که تهران ادعای اف بی آی را مبنی بر نقش ایران در تهدید سایبری چند مقام آمریکایی رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی رسانه های آمریکایی روز چهارشنبه ادعا کردند که پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) پس از تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که ایران پشت تلاش های سایبری اخیر برای تحریک خشونت علیه مدیر این سازمان و چند مقام آمریکایی دیگر قرار داشته است.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، علیرضا میریوسفی سخنگوی هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل در یک ایمیل به این خبرگزاری گفته است که تهران هیچ نقشی در تحریک خشونت و ایجاد ناآرامی در آمریکا نداشته و ایران خود همواره بزرگ ترین قربانی حملات سایبری، ازجمله ویروس استاکس نت بوده است.

وی در ادامه یادآورشده است که به همین دلیل ایران بر لزوم ایجاد یک سازوکار جهانی در سازمان ملل و دیگر نهادهای بین المللی برای جلوگیری از حملات سایبری تاکید می کند.

روزنامه واشنگتن پست روز گذشته به نقل از مقامات فدرال و ایالتی گزارش داد که آژانس های امنیتی آمریکا، شامل اف بی آی بر این باورند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: ایران ادعای دست داشتن در تهدید سایبری چند مقام آمریکایی را رد کرد

رویترز: ایران ادعای دست داشتن در تهدید سایبری چند مقام آمریکایی را رد کرد