مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 15:502020-12-24ورزشي

این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنیم


مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که حداکثر امتیازات خانگی را به دست آوریم و این برد شیرین را به هوادارانی تقدیم می کنم که در کنار ما نیستند اما صدای شادی آنها از بیرون از ورزشاه به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، امیرحسین پیروانی مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر تراکتور تبریز در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: یکی از سخت ترین و تاکتیکی ترین بازی های ما بود که تمام لحظات بازی تحت تاثیر تفرکات کادر فنی دو تیم بود، تیم تراکتور هم تنوع تاکتیکی داشت و مثل سایر تیم های تاکتیک مشخخصی نداشت.

وی ادامه داد: گروه آنالیز ما در طول هفته بررسی خوبی از تیم حریف داشت و شناخت کاملی نسبت به تیم تراکتور داشتیم و همین باعث شد تا در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد:  بازیکنان ما کاملا با خواسته های کادر فنی آگاه هستند و برای همین است که در نیمه دوم عملکرد ما بهتر می شود.

پیروانی یادآور شد: در بازی های گذشته تغییرات بسیاری در ترکیب و سیستم خود داشتیم و در این بازی احساس کردیم که کناره های تیم را تقویت کنیم.

وی افزود: این سه امتیاز روی روند رو به رشد ما تاثیر بسیاری خواهد داشت و در جدول تثبیت کرد که شرایط بسیار خوبی داریم، خوشحالم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنیم

این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنیم