مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 16:452020-12-24سياسي

دهمین مرحله کمک های مومنانه حرم مطهر علی ابن حمزه(ع) شیراز/ 800 بسته معیشتی توزیع شد


مرحله دهم کمک های مومنانه حرم مطهر علی ابن حمزه (علیه السلام) همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و در قالب طرح بزرگ شهید سلیمانی در شیراز اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با اعلام این خبر گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا و با توجه به شرایط پیش آمده در سطح جامعه نیاز به همدلی بیش از گذشته احساس می شود و در همین راستا طی 10 مرحله کمک های حمایتی شامل بیش از 12 هزار بسته معیشتی به همت هیات امناء و گروه جهادی حرم مطهر علی بن حمزه(ع) تهیه و به افراد نیازمند و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا، اهداء شده است.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی افزود: مرحله دهم کمک های مومنانه به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در قالب اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی با کمک های بنیاد مستضعفان و مردم خیر شهر شیراز صورت پذیرفت به نحوی که تعداد 800 بسته معیشتی تهیه و در میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

     معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس ارزش هر بسته معیشتی در این طرح را 400 هزار تومان عنوان و اظهار کرد: هر بسته معیشتی به صورت یک سبد ارزاق خانوار شامل 10 کیلوگرم برنج، ماکارونی، حبوبات، پروتیین سویا، رب گوجه فرنگی و بسته های بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین مرحله کمک های مومنانه حرم مطهر علی ابن حمزه(ع) شیراز/ 800 بسته معیشتی توزیع شد

دهمین مرحله کمک های مومنانه حرم مطهر علی ابن حمزه(ع) شیراز/ 800 بسته معیشتی توزیع شد