مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 17:552020-12-24ورزشي

علیرضا دبیر در اردوی تیم های ملی کشتی حضور یافت


رییس فدراسیون کشتی با حضور در اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی با اردونشینان به بحث و گفتگو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسابقات خود را برگزار کرد و این نشان می دهد که مسابقات گزینشی و المپیک حتماً برگزار خواهد شد و ما باید در زمان کم باقی مانده، نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم پیش از آنکه دیر شود مجوز برگزاری تمرینات تیم های ملی و همچنین رقابت های لیگ برتر را بگیریم تا کشتی گیران ما ضمن حضور در شرایط مسابقه از یک آمادگی نسبی نیز برخوردار شوند.

دبیر با اشاره به اینکه تنها به کسب مدال در المپیک فکر کنید اظهار داشت: کسب مدال، آن هم طلا در المپیک نهایت اهداف یک ورزشکار است و شما نیز بعد از رضای خدا و اهل بیت باید هدفتان کسب مدال طلا در این بازی ها باشد و تمرینات خود را بر اساس این هدف دنبال کنید، ضمن اینکه از لحاظ روحی نیز خود را باید برای این رویداد مهم آماده کنید و به کمک خداوند اعتقاد داشته باشید و بدانید که با توکل بر پروردگار به تمامی اهداف خود خواهید رسید.

وی با قدردانی از زحمات کادر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد گفت: مربیان شما از بهترین مربیان جهان هستند و از خانه و خانواده خود گذشته اند و شبانه روز در اردوهای تیم های ملی کار می کنند به نظر من مربیگری کار عشق است و مربیان ما عاشق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا دبیر در اردوی تیم های ملی کشتی حضور یافت

علیرضا دبیر در اردوی تیم های ملی کشتی حضور یافت