مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 18:352020-12-24سياسي

کاهش 3هزار نفری آمار جمعیت کیفری آذربایجان غربی طی 2 سال اخیر


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: طی 2سال اخیر نتایج بسیار خوبی در زمینه کاهش جمعیت کیفری زندانها در استان انجام شده است و نزدیک به 3هزار نفر از آمار جمعیت کیفری استان کاسته شده است که در نوع خود نتیجه بسیار مطلوب و ارزشمندی می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه علی اکبر گروسی در نشست دادستان های حوزه های قضایی استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: امیدوار هستیم که در سه ماه باقیمانده از سال که جمع بندی کارهای یکسال هست موفق عمل کنیم، خصوصاً در دادسراها که وظایف متنوعی داشته و نیاز به برنامه ریزی اساسی دارد.

وی افزود: یک کاروان پرتوان و پرتلاش در قوه قضاییه سیر تحولی قوه را پیگیر هستند و دستورالعمل ها و بخشنامه ها مرتب پیگیری و ارزیابی می شود که وظایف مورد غفلت واقع نشود.

این نظارتها در سطح استان توسط هیاتهای نظارت و بازرسی انجام می شود که رهنمودهای آنها پس از بازرسی ها می تواند بسیار راه گشا باشد.

  رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: اثربخشی دستورالعمل ها زمانی هست که منتج به نتیجه شود.

گروسی ادامه داد: دادگستری مرجع پر تردد و پر مراجعه هست، لذا آسیب ها و تهدیدهایی هم متوجه دستگاه قضایی هست که نیروی انسانی را هم می تواند تحت تاثر قرار دهد که یکی از وظایف دادستان ها شناخت نکات آسیب زا و ناهنجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 3هزار نفری آمار جمعیت کیفری آذربایجان غربی طی 2 سال اخیر

کاهش 3هزار نفری آمار جمعیت کیفری آذربایجان غربی طی 2 سال اخیر