مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 05:202020-12-25سياسي

نگران معیشت اعضای هیات علمی جوان هستیم/به بودجه 1400 انتقاد داریم


رییس دانشگاه شهید بهشتی معیشت اعضای هیات علمی دانشگاه ها رو امری حساس دانست و گفت: ما در شرایط جدید نگران وضعیت اعضای هیات علمی جوان هستیم که امیدواریم همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه های دو وزارت خانه علوم و بهداشت اجرایی شود.

- رییس دانشگاه شهید بهشتی معیشت اعضای هیات علمی دانشگاه ها رو امری حساس دانست و گفت: ما در شرایط جدید نگران وضعیت اعضای هیات علمی جوان هستیم که امیدواریم همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه های دو وزارت خانه علوم و بهداشت اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعدالله نصیری قیدادی در سی امین اجـلاس روسـای دانشگاه هـای بزرگ کشور که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد از تدابیر و اقدامات دولت مردان برای اداره کشور در شرایط سخت تحریم تقدیر کرد و گفت: هرچند نقدهای منصفانه و علمی به بودجه دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی در سال 1400 داریم اما قدردان تلاش های دولتمردان برای اداره کشور در دوره جنگ اقتصادی و تنگناهای اقتصادی حاصل از تحریم های ظالمانه هستیم.

رییس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر پژوهش و فناوری گفت: در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری همواره بر پژوهش و فناوری تاکید شده است؛ در بیانیه گام دوم انقلاب، علم و پژوهش نخستین محور و دومین مبحث در ماموریت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران معیشت اعضای هیات علمی جوان هستیم/به بودجه 1400 انتقاد داریم

نگران معیشت اعضای هیات علمی جوان هستیم/به بودجه 1400 انتقاد داریم