مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 06:352020-12-25سياسي

تدارک گسترده صداوسیمای مرکز فارس برای بزرگداشت حماسه 9 دی و 13 دی


صداوسیمای مرکز فارس به مناسبت سالگرد بزرگداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و 13 دی، نخستین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برنامه های متنوع و گسترده ای را برای مخاطبان شبکه فارس در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس گفت: در حوزه تولید سیما برنامه های مختلفی برای این مناسبت ها تدارک دیده شده است از جمله ویژه برنامه سرباز وطن از ساعت 12 و 30 دقیقه تا 13 در تاریخ های 7 ، 8 ، 9 ، 10 ، 13 ،  14 و 15 دی ماه با موضوع بصیرت ، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میثاق با ولایت با حضور مهمانان ملی و استانی پخش و در شب همان روز بازپخش می شود.

محمدتقی سهرابی اظهار داشت: در این برنامه مخاطبان می توانند از طریق پیامک، واگویه های خود را در وصف سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کنند.

   مدیرکل صداوسیمای فارس افزود: پخش سه برنامه ققنوس ویژه سالگرد شهادت سردار دلها در تاریخ های 10 ، 11 و 12 دی ساعت 21 به همین مناسبت ها در جدول پخش برنامه های شبکه فارس قرار گرفته و جایگزین برنامه فصل همدلی خواهد شد و از حضور مهمانان ملی و استانی استفاده خواهد شد.

سهرابی با بیان اینکه در حوزه تامین سیما هم برنامه های متنوع بسیاری در نظر گرفته شده افزود: فیلم های سینمایی قلاده های طلا در تاریخ 7 دی ، ابابیل   در 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک گسترده صداوسیمای مرکز فارس برای بزرگداشت حماسه 9 دی و 13 دی

تدارک گسترده صداوسیمای مرکز فارس برای بزرگداشت حماسه 9 دی و 13 دی