مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 12:452020-12-25سياسي

ادامه فعالیت شورای ستاد تولیدات رسانه ای «مکتب سردار سلیمانی»


معاون سیمای رسانه ملی بیان کرد که دبیرخانه دائمی ستاد رسانه ای حاج قاسم در شبکه سه تشکیل و مستقر شده و بنای ما بر این است که از همه ظرفیت هایی که به تبیین این راه کمک می کند، - استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآن را به یک افق مطرح کردند، گفت: ابتدا از آقای بخشی زاده معاون جدید صدا برای راه اندازی رادیو مقاومت تشکر می کنم.

حقیقت این است که حضرت آقا کمتر درباره شخصیتی چنین تعبیر و تعاریفی داشتند و آنچه که امروز باید به طور ویژه به آن توجه داشته باشیم این است که راه حاج قاسم و مکتب ایشان در کشور جاری باشد.

وی ادامه داد: مردم خوب کشورمان سختی های زیادی کشیدند، برای مقاومت هزینه های زیادی دادند و امروز با گذشت یک سال از شهادت علمدار انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته روشن شده که راه مقاومت، راه صحیح، درست و ماندگار است.

معاون سیما افزود: امروز قاتل حاج قاسم با سرافکندگی و خواری و خفت کاخ سفید را ترک می کند در حالی که عمق استراتژیک امنیتی کشور ما بیرون مرزها و در منطقه خاورمیانه گسترده، واقعیت این است که اگر امروز در دنیا قدرت این را داریم تا سخن از مقاومت بگوییم به پشتوانه ایثار و گذشت های سرداران رشید اسلام و پای کار بودن مردم مان است و این مردم بزرگترین سرمایه برای کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فعالیت شورای ستاد تولیدات رسانه ای «مکتب سردار سلیمانی»

ادامه فعالیت شورای ستاد تولیدات رسانه ای «مکتب سردار سلیمانی»