مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 13:152020-12-25سياسي

800 بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی شیراز توزیع شد


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس گفت: مرحله دهم کمک های مومنانه حرم مطهر علی ابن حمزه (ع) در قالب طرح بزرگ شهید سلیمانی در شیراز اجرا شد.

- شیراز- معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس گفت: مرحله دهم کمک های مومنانه حرم مطهر علی ابن حمزه (ع) در قالب طرح بزرگ شهید سلیمانی در شیراز اجرا شد.

حجت الاسلام رحیم صفری در گفتگو با و با توجه به شرایط پیش آمده در سطح جامعه، نیاز به همدلی بیش از گذشته احساس می شود و در این راستا طی 10 مرحله کمک های حمایتی شامل بیش از 12 هزار بسته معیشتی به همت هیئت امنا و گروه جهادی حرم مطهر علی بن حمزه (ع) تهیه و به افراد نیازمند و خانواده های آسیب دیده از بیماری کووید 19 اهدا شده است.

وی افزود: مرحله دهم کمک های مومنانه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در قالب اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی با کمک های بنیاد مستضعفان و مردم خیر شهر شیراز صورت پذیرفت و 800 بسته معیشتی تهیه و در میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس، ارزش هر بسته معیشتی در این طرح را 400 هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر بسته معیشتی به صورت یک سبد ارزاق خانوار شامل 10 کیلوگرم برنج، ماکارونی، حبوبات، پروتیین سویا، رب گوجه فرنگی و بسته های بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی کننده تهیه شده و به خانواده های نیازمندی که از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی شیراز توزیع شد

800 بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی شیراز توزیع شد