مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 13:202020-12-25اجتماعي

کاهش 5 تا 8 درجه ای دمای هوای تهران


مدیرکل هواشناسی تهران از کاهش دما طی روزهای آینده در سطح استان خبرداد و گفت: در ارتفاعات استان کولاک برف پیش بینی می شود.

- مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره جدیدترین پیش بینی هواشناسی اظهار داشت: طی روزهای آینده بارش باران، وزش باد و کاهش دمای محسوس پیش بینی می شود.

  وی در ادامه افزود: آسمان استان امروز نیمه ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید، در نواحی شمالی احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات گاهی کولاک برف پیش بینی می شود.

  مدیرکل هواشناسی استان تهران در هشداری به شهروندان  بیان داشت: بر اثر وزش های شدید امکان آسیب به سازه های موقت، گلخانه ها، سازه های مرتفع، دکل ها و تابلو های تبلیغاتی وجود دارد.

  جلالی در همین رابطه توصیه کرد: تولیدکنندگان گل وگیاه سازه های موقت و گلخانه های خود را تقویت کرده همچنین شهروندان از قرارگرفتن در ارتفاعات، پرواز با گلایدر، انجام عملیات در برج ها، سازه های مرتفع و دکل ها خودداری کنند.

  وی به کاهش دمای 5 تا 8 درجه ای در استان تهران اشاره و عنوان کرد: شهروندان احتیاط کامل هنگام رانندگی و عبور از معابر را داشته و از پوشش های عایق حرارتی جهت لوله های آب استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 تا 8 درجه ای دمای هوای تهران

کاهش 5 تا 8 درجه ای دمای هوای تهران