مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 13:402020-12-25اجتماعي

پیش بینی کولاک و مه در گردنه قوچک تهران


هواشناسی استان تهران امروز (جمعه) نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در نواحی مرکزی و در ارتفاعات نسبت به کولاک برف هشدار داد که تا ظهر شنبه ادامه خواهد داشت.

- هواشناسی استان تهران امروز (جمعه) نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در نواحی مرکزی و در ارتفاعات نسبت به کولاک برف هشدار داد که تا ظهر شنبه ادامه خواهد داشت.

بخشدار لواسانات تاکید کرد: با توجه به پیش بینی وقوع کولاک و مه در گردنه قوچک و گرفتاری برخی از خودروها در مسیرهای برفی، مسافران هر چه سریع تر پیش از تاریکی هوا با رعایت تمام نکات ایمنی به سمت تهران بازگردند.

رضا طاهرخانی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به تداوم و شدت بارش برف از عصر چهارشنبه و گرفتاری چند خودرو در برف علیرغم استمرار عملیات پاکسازی مسیرهای دسترسی توسط راهداری و دهیاری، جاده برف گیر راحت آباد به امامه با هدف تامین امنیت شهروندان و مسافران از آغاز تاریکی هوا مسدود خواهد شد.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل مدیریت بحران منطقه از روز چهارشنبه، تاکید کرد: از مسافران تقاضا داریم از سفرهای غیر ضروری به جاده های کوهستانی جداً خودداری کنند، و در صورت لزوم زنجیرچرخ، لوازم ایمنی و خوراک و پوشاک لازم به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کولاک و مه در گردنه قوچک تهران

پیش بینی کولاک و مه در گردنه قوچک تهران