مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 20:352020-12-25بين الملل

نگرانی از تحریم های آمریکا مهمترین مانع شرکت های هندی در پروژه بندر چابهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یوگندرا کومار از دیپلمات های سابق هندی در مصاحبه ای گفت با وجود آنکه در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روابط میان واشنگتن و دهلی نو نزدیکتر شده اما تحریم های ثانویه آمریکا علیه شرکت های هندی که .

- یک دیپلمات سابق هندی در مصاحبه ای گفت که تحریم های ثانویه آمریکا مهمترین عامل نگرانی شرکت های هندی برای فعالیت در پروژه های بندر چابهار به شمار می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یوگندرا کومار از دیپلمات های سابق هندی در مصاحبه ای گفت با وجود آنکه در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روابط میان واشنگتن و دهلی نو نزدیکتر شده اما تحریم های ثانویه آمریکا علیه شرکت های هندی که در ایران فعالیت داشتند باعث نگرانی هندی ها شده است.

کومار که سفیر هند در فیلیپین بوده و تا کنون دو کتاب درباره راهبرد دریایی دهلی نو نوشته، بر نقش ایران در دیدگاه ایندو- پاسیفیک هند تاکید کرد این در حالی است که تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران پس از خروج واشنگتن از برجام این دیدگاه را با چالش مواجه کرده است.

این دیپلمات هندی گفت: دیدگاه ایندو-پاسیفیک هند بر اساس فراهم کردن شبکه ای از ارتباطات استوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از تحریم های آمریکا مهمترین مانع شرکت های هندی در پروژه بندر چابهار

نگرانی از تحریم های آمریکا مهمترین مانع شرکت های هندی در پروژه بندر چابهار