مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 05:352020-12-26اجتماعي

اردبیلی ها شب سردی را تجربه کردند/ دمای هوا به 27درجه زیرصفر رسید


بارش برف در سطح استان اردبیل باعث برودت و کاهش شدید دمای استان شد به طوری که تمام نقاط استان اردبیل در بامداد امروز دمای زیرصفر را تجربه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردبیل، بارش برف که از دو روز پیش در اردبیل شروع شده باعث برودت هوا در بیشتر نقاط استان اردبیل شده به طوری که تمام نقاط استان اردبیل در بامداد امروز دمای زیرصفر را تجربه کردند.

براین اساس با توجه به گذر سامانه بارشی از سطح استان از شامگاه گذشته یخبندان در مناطق مرکزی و جنوبی استان رخ داده به طوری که در بامداد امروز فرودگاه اردبیل با دمای 27درجه زیر صفر کمترین و بیله سوار با 2درجه زیر صفر بالاترین دما در استان را تجربه کردند.

  سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به برودت هوا در سطح استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید دمای هوا به هم استانی های محترم توصیه می شود که در مصرف حامل های انرژی به ویژه گاز صرفه جویی نمایند.

وی افزود: با توجه به حجم سنگین برف طی روزهای گذشته در برخی جاده های کوهستانی به ویژه گردنه های برف گیر استان، با وزش تندبادهای موقتی، کولاک برف در این مسیرهای مواصلاتی رخ خواهد داد و در پاره ای از اوقات می تواند دید افقی را کاهش داده و لغزندگی جاده ها را تشدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیلی ها شب سردی را تجربه کردند/ دمای هوا به 27درجه زیرصفر رسید

اردبیلی ها شب سردی را تجربه کردند/ دمای هوا به 27درجه زیرصفر رسید