مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:252020-12-26سياسي

توزیع 300هزار بسته معیشتی در مناطق محروم هرمزگان در ایام کرونا با محوریت مساجد


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اظهار داشت: به برکت مساجد در ایام کرونا بیش از 300 هزار بسته معیشتی تهیه و به مردم مناطق محروم استان هرمزگان تقدیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، سردار اباذر سالاری در مراسم بهره برداری از سالن اجتماعات شهید سلیمانی ناحیه مقاومت سپاه کیش گفت: مکتب شهدا به ویژه شهید سلیمانی باید در بین آحاد جامعه ترویج و گسترش یابد.

وی، ماموریت های نظامی و امنیتی و مقابله با تهاجمات فرهنگی و اقتصادی دشمنان را از وظایف مهم نیروهای بسیج و سپاه عنوان کرد و افزود: به گفته امام(ره) نگاه ویژه به مسجد و توجه به جایگاه معنوی آن به عنوان یک سنگر، می تواند پایگاهی برای حفظ ارزش ها باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در ادامه اظهار داشت: به برکت همین مساجد بیش از 300 هزار بسته معیشتی تهیه و به مردم مناطق محروم استان هرمزگان تقدیم شد.

وی با بیان اینکه هر جا مردم در صحنه باشند کارهای بزرگی انجام خواهد شد، گفت: در عرصه تهاجم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز به صحنه آمدن مردم نقش آفرین است و در این صورت هم مساجد رکن اصلی فعالیت ها هستند.

سردار سالاری در پایان خاطرنشان ساخت: ما باید تلاش کنیم موضوع استفاده از مساجد به عنوان ظرفیت های معنوی در سطح استان تسری پیدا کند و سایر مناطق هم از آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 300هزار بسته معیشتی در مناطق محروم هرمزگان در ایام کرونا با محوریت مساجد

توزیع 300هزار بسته معیشتی در مناطق محروم هرمزگان در ایام کرونا با محوریت مساجد