مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 09:302020-12-26پزشكي

تجهیزات حفاظت فردی کادردرمان همدان استاندارد است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: تمام تجهیزات حفاظت فردی کادردرمان استاندارد است و هیچ تحهیزاتی بدون کنترل و بررسی به بیمارستان ها ارسال نمی شود.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: تمام تجهیزات حفاظت فردی کادردرمان استاندارد است و هیچ تحهیزاتی بدون کنترل و بررسی به بیمارستان ها ارسال نمی شود.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر 340 بیمار مبتلا به کروناویروس در بیمارستان های استان بستری هستند که این آمار نشان می دهد روند بستری در بیمارستان ها با شیب ملایمی در حال کاهش است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی از نظر تجهیزات، امکانات و دارو در روند درمان بیماران مبتلا به کرونا استان وجود ندارد، تصریح کرد: لازم است مردم همچنان شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

جلیلی در رابطه با کیفیت تجهیزات حفاظت فردی کادردرمان استان، توضیح داد: در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان دستگاهی وجود دارد که توانایی اندازه گیری میزان میکرومتر ذراتی که از ماسک عبور می کند را دارد.

وی ادامه داد: قبل از توزیع تجهیزات آن ها را بررسی می کنیم، هیچ تجهیزاتی بدون کنترل به بیمارستان ها ارسال نمی شود و در صورتی که از کیفیت محصولات رضایت نداشته باشیم محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات حفاظت فردی کادردرمان همدان استاندارد است

تجهیزات حفاظت فردی کادردرمان همدان استاندارد است