مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 10:302020-12-26سياسي

نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی آغاز شد


نهمین دوره طرح ملی مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی به صورت حضوری و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با تعداد محدودتری نسبت به دوره های قبل آغاز شد.

- ایسنا/مرکزی نهمین دوره طرح ملی مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی به صورت حضوری و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با تعداد محدودتری نسبت به دوره های قبل آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در آیین افتتاح این دوره از مسابقات، اظهار کرد: یکی از مشکلات کنونی جامعه امروزی، بحث و گفت وگو و تبادل نظر و بیان دیدگاه ها و نبود گفتمان دانشجویی و بستر مناسب برای این گفتمان است و همواره یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بحث گفتمان دانشجویی و کرسی های آزاداندیشی و مناظرات بوده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بسیاری از جلسات در جمع مسئولین، نخبگان و دانشگاهیان تاکید داشته اند که باید مناظرات دانشجویی و کرسی های آزاداندیشی پیگیری و عملیاتی شود، بر همین اساس جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی، فرهنگی و دانشگاهی از سال 90 با تهیه آیین نامه های این مسابقات، اقدام به برگزاری این مسابقات در سطح دانشگاه های کشور کرده است که خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این مسابقات توسط دانشجویان به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی آغاز شد

نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی آغاز شد