مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 14:402020-12-26سياسي

انتخابات پیش رو یک آزمون بزرگ است


انتخابات پیش رو یک آزمون بزرگ است که باید ضمن رعایت قانون مداری در این شرایط خاص و حساس کشور این رسالت مهم را به نحوه احسن اجرا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شعبانی عصر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری ویژه ایرانشهر اظهار داشت: وظیفه دولت ایجاد امنیت، توسعه و پیشرفت جامعه به پشتیبانی و همراهی مردم است و باید امروز در این عصر جدید ارتباطات و تکنولوژی کسی به عنوان یک مدیر انتخاب شود، که هم برای خود و هم جامعه مؤثر باشد.

وی افزود: فرمانداری محلی برای پیگیری و رسیدگی به مشکلات و چالش های مردم است که همه تلاش ما گام برداشتن در یک مسیر درست با انجام روشنگری و شفافیت است.

سرپرست فرمانداری ایرانشهر بیان کرد: مدیرانی می توانند در جایگاه خود موفق عمل کنند که با درایت و بهره برداری صحیح از فرصت ها و ظرفیت ها، فعال کردن نیروی انسانی و استفاده از کمترین هزینه و تکنولوژی روز، بتوانند استعدادها را شکوفا کنند.

وی تاکید کرد: یک مدیر شایسته در عالی ترین حالت ممکن باید خدمتگزار مردم باشد و همه تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام دهد.

شعبانی اشاره کرد: ایرانشهر به دلیل جایگاه ویژه آن از یک قرن پیش تاکنون کرسی و محل حکومت منطقه بلوچستان بوده و امروز باید مدیران و مردم با همدلی، وحدت و برنامه ریزی دقیق نقش مؤثر آن را در توسعه و آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پیش رو یک آزمون بزرگ است

انتخابات پیش رو یک آزمون بزرگ است