مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 16:302020-12-26حوادث

جزییاتی درباره «تجارت جنایت» در مرزهای شرقی


پیش سازهای مواد مخدر صنعتی از ایران و کشورهای همسایه به لابراتوارهای افغانستان قاچاق می شود و پس از تولید شیشه در حالی بازارهای مواد مخدر را به تسخیر خود در می آورد که «تجارت جنایت» در مرزها شکل می گیرد.

- پیش سازهای مواد مخدر صنعتی از ایران و کشورهای همسایه به لابراتوارهای افغانستان قاچاق می شود و پس از تولید شیشه در حالی بازارهای مواد مخدر را به تسخیر خود در می آورد که تجارت جنایت در مرزها شکل می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خراسان در ادامه نوشت: فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: مافیای مواد مخدر هر روز ترفندها و شیوه های جدیدی برای ترانزیت مخدرهای مرگ آور در پیش می گیرند و هم اکنون گرایش سوداگران مرگ به ترانزیت مواد اولیه تولید مخدرهای صنعتی از مرزهای ایران به کشور افغانستان روند پیچیده تری به خود گرفته است و مافیای مواد افیونی به دلیل ارزانی پیش سازهای مواد مخدر صنعتی در ایران، چتر تجارت جنایت را در مرزهای این سرزمین گسترانیده اند.

سردار سرتیپ دوم مجید شجاع افزود: امروز دیگر تنها گردش مالی ناشی از قاچاق مواد مخدر مهم ترین عامل گسترش ایجاد شبکه های تبهکاری برای تولید و توزیع مواد مخدر نیست بلکه توطئه های استکباری برای کشاندن جوانان به مرداب اعتیاد در راس هرم این سیاست بازی های نجس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی درباره «تجارت جنایت» در مرزهای شرقی

جزییاتی درباره «تجارت جنایت» در مرزهای شرقی