مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 17:102020-12-26سياسي

تغییر کاربری و ایجاد باغ شهر از سر فقر و نداری نیست


معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس، تغییر کاربری اراضی و احداث باغ شهرها را اقدامی از سر فقر و نداری ندانست بلکه آن را عملی سودجویانه ارزیابی کرد.

- ایسنا/فارس معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس، تغییر کاربری اراضی و احداث باغ شهرها را اقدامی از سر فقر و نداری ندانست بلکه آن را عملی سودجویانه ارزیابی کرد.

اسمعیل اکبری در جلسه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد که با حضور نمایندگان مدیران و اداره کل پیشگیری از جرم قوه قضاییه و مجموعه های متولی در فارس، برگزار شد، تاکید کرد: عزم ما برای حفظ منابع ملی و پیشگیری از تصرف و تغییر کاربری اراضی جدی تر از گذشته خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس، اکبری با اشاره به فعالیت های سازمان های مربوطه در زمینه ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، گفت: استان فارس همیشه در پیشگیری و کنترل جرائم خوب عمل کرده و تعامل خوبی بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس با سازمان های متولی اراضی در خصوص اجرای برنامه های مشترک وجود دارد.

وی گستردگی استان فارس و شهر شیراز در حوزه حاشینه نشینی و تغییر اراضی را موجب مشکلاتی دانست و افزود: گرانی و فقرمالی، مهاجرت و خشک سالی های چندساله، جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری و ایجاد باغ شهر از سر فقر و نداری نیست

تغییر کاربری و ایجاد باغ شهر از سر فقر و نداری نیست