مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 20:552020-12-26سياسي

در دهه فجر 55 واحد صنایع تولیدی در پردیس افتتاح می شود


رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس از افتتاح 55 واحد صنایع تولیدی در دهه فجر امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سید محمد قریشی رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس بعدازظهر شنبه طی نشستی خبری در سالن اجتماعات این اداره، اظهار کرد: خداوند قلم را به انسان هدیه داده تا با این وسیله حقوق انسان ها را محقق کند که این خود مثال بارز راستی و صداقت در قلم های خبرنگاران است.

وی گفت: از سال 93 تا سال 98 شهرستان پردیس دارای اداره مستقل جهاد کشاورزی شد و اقدامات خوبی طی این سال ها انجام گرفت اما طی یک سال گذشته فعالیت این اداره چندین برابر شده است.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس افزود: تا سال 98 در شهرستان پردیس 20 مجوز تأسیس دامداری برای دام های سنگین صادر شده بود اما طی یک سال اخیر سه مورد دیگر دام سبک و 10 پروانه دام سنگین صادر شده است.

قریشی ادامه داد: پرورش ماهی از 4 به 6 واحد رسیده و تعداد واحدهای پروش ماهی زینتی از 2 واحد به 34 واحد ارتقاء یافته که طی سال اخیر این افزایش نشان از بهبود فضای تولید در پردیس است.

35 تن افزایش تولید عسل در پردیس وی اضافه کرد: در واحد تولید ماهی های سردآبی بالغ بر 300 هزار قطعه ماهی پرورش داده می شود و پرورش زنبور عسل در زنبورستان های منطقه طی سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است به طوری که به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دهه فجر 55 واحد صنایع تولیدی در پردیس افتتاح می شود

در دهه فجر 55 واحد صنایع تولیدی در پردیس افتتاح می شود