مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 06:452020-12-27سياسي

بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای در لایحه 1400 ناعادلانه است


بودجه این دانشگاه در لایحه بودجه 1400 در مقایسه با دانشگاه های نظری و حتی دوره های کاردانی علوم پزشکی ناعادلانه است و خواستار اصلاح آن هستیم.

- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: بودجه این دانشگاه در لایحه بودجه 1400 در مقایسه با دانشگاه های نظری و حتی دوره های کاردانی علوم پزشکی ناعادلانه است و خواستار اصلاح آن هستیم.

ابراهیم صالحی عمران در گفتگو با خبرنگار مهر در باره وضعیت بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای در لایحه بودجه سال 1400 گفت: بودجه دانشگاه در لایحه مذکور 48 درصد نسبت به سال 99 رشد داشته است.

وی ادامه داد: سایر دانشگاه ها نیز در همین تعداد افزایش داشته اند، بنابراین در لایحه بودجه برای آموزش عالی مهارتی افزایش قابل توجهی نسبت به سایر دانشگاه ها دیده نشده است این در حالی است که ما اصرار داریم آموزش عالی مهارتی ویژه دیده شود.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: مشکلی که دانشگاه فنی و حرفه ای داشته و هنوز هم دارد این است که پایه بودجه ای دانشگاه ضعیف است یعنی دوره های کاردانی و کارشناسی با توجه به تعداد دانشجویانی که دارند، هزینه سرانه ای که به آنها تعلق می گیرد 5 میلیون و 800 هزارتومان است این درحالی است که در دانشگاه های نظری 10 تا 11 میلیون سرانه هر دانشجو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای در لایحه 1400 ناعادلانه است

بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای در لایحه 1400 ناعادلانه است