مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:552020-12-27اجتماعي

راه اندازی7 مرکز یادگیری محلی در فارس


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس از راه اندازی قریب الوقوع 7 مرکز یادگیری محلی در فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، بهزاد نوروزی چگینی با بیان اینکه سیاست سوادآموزی استان، حفظ و گسترش مراکز یادگیری محلی است، افزود: تعمیق سواد و آموخته ها و همچنین آموزش فن و مهارت، همزمان در این مراکز صورت می پذیرد.

وی با اشاره به اقدامات استان در حوزه سوادآموزی در راستای انسداد بی سوادی، گفت: استان فارس در شاخص های مهم ارزیابی حوزه سواد آموزی شامل تحقق اهداف کمی، توسعه و نگهداشت مراکز یادگیری محلی و جذب و صیانت از اعتبارات سوادآموزی حائز بالاترین امتیاز شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه طرح هایی با هدف جلوگیری از بازگشت به بی سوادی اجرایی شده است گفت: خواندن با خانواده، ایجاد حلقه کتاب و کتابخوانی و راه اندازی مراکز یادگیری محلی از این دست برنامه ها بود که نشان می دهد ما سوادآموز را رها نمی کنیم.

نوروزی با تاکید بر لزوم تغییر تعریف سواد از خواندن و نوشتن به سمت استفاده بهتر از آموزه ها در زندگی گفت: در مراکز یادگیری محلی در راستای تحقق این هدف مهارت های شغلی و زندگی آموزش داده می شود و در واقع بستر مناسبی است که سازمان ها می توانند کمک کنند تا سواد را از خواندن و نوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی7 مرکز یادگیری محلی در فارس

راه اندازی7 مرکز یادگیری محلی در فارس