مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 09:452020-12-27ورزشي

رییس هیات تکواندو مازندران مشخص شد


ظهر امروز یکشنبه 7 دی، مجمع انتخاباتی هیات تکواندو مازندران برگزار شد که در پایان فیض الله نفجم با کسب 17 رای قاطع بعنوان رییس هیات تکواندو مازندران انتخاب شد.

- با حضور محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، حسین بریمانی سرپرست توسعه امور ورزشی و اعضای مجمع انتخابات هیات تکواندو استان مازندران، این مجمع برگزار ، و پس از رای گیری فیض الله نفجم با کسب 17 رای از 17 رای ماخوذه برای 4 سال رای اعتماد اعضا را کسب کرد.

محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مجمع اظهارکرد : از همه کاندیدا حاضر تشکر می کنم و بدانید که کار کردن و مدیریت در این رشته سخت و دشوار است و نیاز به کار و تلاش شبانه روزی دارد.

پولادگر مازندران را یک نعمت برای ورزش کشور دانست و افزود: این انتخاب یک انتخاب هوشمندانه بود چون رییس انتخاب شده ویژگی های خوبی دارد؛ این استان بسیار مستعد برای تمام رشته های ورزشی است و اگر کم توجهی به ورزش مازندران شود، کفران نعمت خواهد بود.

پولادگر با بیان اینکه تکواندو مازندران همواره برند بوده است، افزود: در همه این سال ها جایگاه تکواندو مازندران جزو 5 استان برتر کشور بوده است به همین دلیل، تلاش ها این بود که گزینه های خوب و قدرتمندی برای ریاست این هیات داشته باشیم و همین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات تکواندو مازندران مشخص شد

رییس هیات تکواندو مازندران مشخص شد