مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:102020-12-27سياسي

محتوای آموزشی نهضت سوادآموزی استان کردستان رونمایی شد


محتوای آموزشی نهضت سوادآموزی استان کردستان همزمان با هفتم دیماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی، رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان در نشست مسوولان سوادآموزی کردستان و آیین رونمایی از محتوای آموزشی سوادآموزی، با گرامیداشت هفتم دیماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل(ره)، اظهار کرد: تولید محتوای آموزشی در شرایط کنونی اقدام ارزشمندی بود که این محتوای آموزشی شامل کلیه دروس سوادآموزی در دوره های مختلف است.

رمضان یوسفی بیان کرد: این محتوا در قالب 13 dvd  است که بیش از 500 درس سواد آموزی تدریس و ضبط شده است و با توجه به اینکه مورد تایید سازمان نهضت سواد آموزی کشور قرار گرفته است، تکثیر شده و بین آموزش دهندگان و سوادآموزان توزیع خواهد شد.

وی با تاکید بر در دستور کار قرار گرفتن سیاست ها و اولویت های سوادآموزی استان، ابلاغی به شهرستان ها و مناطق و ضرورت برنامه ریزی برای عملیاتی شدن آنها، اظهار داشت: انتظار می رود برای تحقق پوشش حجم ابلاغی برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه، تعداد بی سوادان در استان مشخص و بستر جذب و شناسایی فراهم شده است، اظهار داشت : انتظار می رود بر اساس حجم ابلاغی استان به شهرستانها و مناطق ، برنامه ریزی شود و اطمینان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای آموزشی نهضت سوادآموزی استان کردستان رونمایی شد

محتوای آموزشی نهضت سوادآموزی استان کردستان رونمایی شد