مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:252020-12-27سياسي

2 انتصاب قضایی در شهرستان سلسله صورت گرفت


طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری لرستان، سید «احمد موسوی کفراج» به عنوان رییس جدید دادگستری و «یونس آزادپور» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب سلسله معرفی شدند.

- الشتر- طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری لرستان، سید احمد موسوی کفراج به عنوان رییس جدید دادگستری و یونس آزادپور به عنوان دادستان عمومی و انقلاب سلسله معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رزم رییس کل دادگستری لرستان امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی شهرستان سلسله، اظهار داشت: شهرستان سلسله یکی از مناطق خوش آب و هوای استان بوده و از نظر تدین و فرهنگ به قم لرستان معروف است.

وی با تاکید بر اینکه این شهرستان دارای عارفان دینی چون آیت الله بلندنظر ، آیت الله پیشوایی و شیخ امید علی دکاموند است.

رییس کل دادگستری لرستان در ادامه در خصوص کار قضاوت و سیاست های قوه قضاییه، تصریح کرد: سیاست قوه قضاییه حفظ کرامت انسانی، تکریم ارباب رجوع، مردم داری و حفظ حقوق شهروندی است.

رزم با بیان اینکه مردم سرمایه های اجتماعی و پشتیبانان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: قوه قضاییه با این گونه پشتیبانان قوه قضاییه مقتدر است.

وی با تاکید بر اینکه قاضی باید عدالت و بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهد، بیان داشت: قضات باید از ظرفیت صلح و سازش بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 انتصاب قضایی در شهرستان سلسله صورت گرفت

2 انتصاب قضایی در شهرستان سلسله صورت گرفت