مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:302020-12-27سياسي

«مقاومت و انقلابی گری» دو گفتمان اصلی مکتب حاج قاسم است


مکتب حاج قاسم سلیمانی دارای دو گفتمان «مقاومت و انقلابی گری» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار رحیم نوعی اقدم ظهر امروز در نشست گرامیداشت حماسه 9 دی، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند دفاعی-هسته ای شهید فخری زاده که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی دارای دو گفتمان مقاومت و انقلابی گری است و سرتیتر و شاه بیت مکتب حاج قاسم، همین مقاومتی و انقلابی بودن است.

وی افزود: این دو گفتمان را خود سردار اینچنین بیان می کند که: ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم که این جمله اوج مقاومت و انقلابی گری را نشان می دهد.

فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس بیان کرد: در طول 42 سال گذشته، انقلاب اسلامی همواره در تهدید، تحریم و محاصره بوده و در میدان های مختلف جنگ بود اما به لطف خدا، پیروز تمام این میدان ها شده است.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی حاج قاسم در سوریه و عراق و پیروزی حزب الله در برابر رژیم صهیونیسم، همگی خواست خدا بوده و در سایه خون شهدا و با نظر باری تعالی در ادامه نیز، پیروز تمام میدان ها خواهیم بود.

فتنه 88 به دست مردم خنثی شد نوعی اقدم تأکید کرد: فتنه 88 با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده بود اما با هوش و درایت مردم خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مقاومت و انقلابی گری» دو گفتمان اصلی مکتب حاج قاسم است

«مقاومت و انقلابی گری» دو گفتمان اصلی مکتب حاج قاسم است