مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 16:352020-12-27سياسي

مسوول جدید ناحیه بسیج دانشجویی کردستان معرفی شد


مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی کردستان با حضور مسئولان دانشگاه و جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی سپاه بیت المقدس استان کردستان در دانشگاه امام حسین (ع) سنندج با حضور جمعی از مسوولین دانشگاهی و جانشین فرمانده استان برگزار شد.

  در این مراسم توحید رستمی مسوول سابق بسیج دانشجویی از دانشجویان بسیجی به عنوان سرمایه های این ملت نام برد و اظهار داشت: مجموعه بسیج دانشجویی نشان داده است که از اهمیت والای نظر امامین انقلاب برخوردار است.

رستمی گفت: یک دانشجوی بسیجی علاوه بر اینکه خوب درس می خواند باید در تمام مسائل و در همه ابعاد وارد عمل شده و با تحلیل درست وقایع به تبیین مسائل به صورت درست و کامل بین آحاد جامعه تلاش کند.

وی انقلاب اسلامی امروز در حال درس دادن به تمام دنیا است و هرچه در صحنه بودن نظام اسلامی ما پررنگ تر باشد، مقبولیت نظام به دنیا، نمایش داده می شود امروز مسئولیت بسیجیان بسیار حساس است.

وی از بسیج دانشجویی به عنوان بازوی توانمند دانشگاه در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و عنوان داشت: بسیج دانشجویی به عنوان حامی ارزش های اسلامی می تواند نقشه دشمنان را در همه مراحل کشور خنثی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوول جدید ناحیه بسیج دانشجویی کردستان معرفی شد

مسوول جدید ناحیه بسیج دانشجویی کردستان معرفی شد