مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 18:152020-12-27فرهنگي

فیلمبرداری فیلم کوتاه هجده به پایان رسید/ تصویرسازی هشتک های مجازی به کمک سینما


هشتک های متعددی در فضای مجازی ترند شده است اما تصویر روشنی از اینکه اگر این هشتک ها در عالم واقع محقق شود در ذهن کاربران مجازی نیست و اینجاست که هنر تصویر می تواند نقش اساسی ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فیلمبرداری فیلم کوتاه هجده   به تهیه کنندگی عادل جلیلی و نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان به پایان رسید.

عادل جلیلی تهیه کننده این اثر در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: مسائل فرهنگی امروز دغدغه این روزهای اصحاب فرهنگی و هنر است.

 امروزه در جامعه مشکلات و دغدغه ها با هشتک های مختلف در فضاهای مجازی دست به دست می شود اما ایده ما این  بود که باید این هشتک ها به شکل عینی برای مخاطب تصویرسازی شود.

عکس صحنه ای از فیلم کوتاه هجده   وی افزود: به عنوان مثال هشتک های نه به زباله، نه به اعدام ، نه به کنکور و ده ها مورد دیگر در ماه های گذشته در فضای مجازی ترند شده است اما تصویر روشنی از اینکه اگر این هشتک ها در عالم واقع محقق شود در ذهن کاربران مجازی نیست و اینجاست که هنر تصویر می تواند نقش اساسی ایفا کند.

مدیرعامل خانه هنرمندان البرز اظهار داشت: داستان این فیلم مربوط به یک خانواده ای است که تصمیم به گرفتن جشن تولدی برای فرزند خود دارند، اما با  اتفاقاتی مواجه می شوند که شرایط آن ها دگرگون می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمبرداری فیلم کوتاه هجده به پایان رسید/ تصویرسازی هشتک های مجازی به کمک سینما

فیلمبرداری فیلم کوتاه هجده به پایان رسید/ تصویرسازی هشتک های مجازی به کمک سینما