مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 21:552020-12-27بين الملل

دیدار مخفیانه محمود عباس با رییس شین بت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک پایگاه خبری عبری زبان ادعا کرد که نداو آرگامان رییس سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی(شین بت) اخیرا با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی در کرانه باختری دیدار کرده است.

- یک پایگاه خبری صهیونیستی از دیدار محرمانه رییس تشکیلات خودگران فلسطینی با رییس سازمان شین بت در رام الله خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یک پایگاه خبری عبری زبان ادعا کرد که نداو آرگامان رییس سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی(شین بت) اخیرا با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی در کرانه باختری دیدار کرده است.

براساس گزارش پایگاه خبری قدس، خبرنگار این پایگاه خبری صهیونیستی مدعی است که این دیدار در منزل محمود عباس در رام الله برگزار شده و پیش از ازسرگیری هماهنگی های امنیتی میان تل آویو و تشکیلات خودگردان فلسطینی انجام شده است.

به گفته این خبرنگار اسراییلی، محور رایزنیهای دو طرف از سرگیری هماهنگی های امنیتی میان دو طرف و همچنین بازگرداندن درآمد حاصل از مالیاتها به تشکیلات خودگردان بوده است.

طبق توافق اسلو (1993) رژیم صهیونیستی باید تمامی درآمدهای گمرکی، مالی و بانکی بین اشخاص و دیگر طرف ها را به طور ماهانه به رام الله تحویل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مخفیانه محمود عباس با رییس شین بت

دیدار مخفیانه محمود عباس با رییس شین بت