مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 05:002020-12-28سياسي

متهمان چک برگشتی برجام و طلبکاران FATF از «مجمع»!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صدر در رابطه با بررسی FATF می گوید در جلسه روز چهارشنبه بحثی در این رابطه شکل نگرفت، اما این را هم افزوده که حدس اینکه حجم مخالفت ها در این دور کمتر باشد، - حامیان FATF غیر از تحریف واقعیات درباره این کارگروه، موضع مخالفان را هم مصادره به مطلوب می کنند: آخرین بار سیدمحمد صدر عضو اصلاح طلب مجمع تشخیص مدعی شده که نظر (مخالف) درباره FATF تغییر کرده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صدر در رابطه با بررسی FATF می گوید در جلسه روز چهارشنبه بحثی در این رابطه شکل نگرفت، اما این را هم افزوده که حدس اینکه حجم مخالفت ها در این دور کمتر باشد، با توجه به شرایط کشور و اینکه حضور ایران در لیست سیاه تبعات خود را نشان داده، حدس دور از ذهنی نیست.

ایران می نویسد: رییس مجمع آغاز بررسی مجدد لوایح FATF را در این مجمع به صورت رسمی اعلام کرد.

اما اینکه جلسات مجمع با دستور کار بررسی این موضوع از کی آغاز شوند هنوز مشخص نیست.

جلسه روز چهارشنبه نیز که در آن آیت الله آملی لاریجانی خبر آغاز بررسی مجدد این لوایح را اعلام کرد، دستور کار دیگری داشته.

محمد صدر، در این رابطه گفت جلسه چهارشنبه اولین جلسه مجمع بعد از اعلام خبر موافقت رهبر معظم انقلاب با بررسی مجدد لوایح FATF بود و تا قبل از آن این موضوع به صورت رسمی به اعضا ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمان چک برگشتی برجام و طلبکاران FATF از «مجمع»!

متهمان چک برگشتی برجام و طلبکاران FATF از «مجمع»!