مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 06:202020-12-28فناوري

آشنایی با جدیدترین خدمات الکترونیک بانک رفاه در شرایط کرونایی


استفاده از خدمات الکترونیک در شرایط فعلی یکی از راه های جلوگیری از شیوع کرونا است که بانک رفاه با به روز رسانی سامانه های الکترونیک خود برای این هدف گام بلندی برداشته است.

- استفاده از خدمات الکترونیک در شرایط فعلی یکی از راه های جلوگیری از شیوع کرونا است که بانک رفاه با به روز رسانی سامانه های الکترونیک خود برای این هدف گام بلندی برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، نیز از جمله بانک هایی است که در شرایط فعلی امکانات فراوانی را برای عدم حضور مشتریان در بانک فراهم کرده است.

روند رو به رشد کاربرد انواع گوشی های هوشمند تلفن همراه و رایانه های لوحی و نیز استقبال گسترده از خدمات ارزش افزوده آن ها موجب شده تا درخواست های متنوعی ازخدمات بانکی بر روی موبایل به عنوان ابزاری مهم در بانکداری غیرحضوری مطرح شود، بنابراین به منظور ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و توسعه و تکمیل خدمات آن، طراحی و تهیه سامانه موبایل بانک رفاه مبتنی بر سیستم عامل Android و iOS انجام شده و آماده بهره برداری و ارائه به مشتریان است.

مشتریان می توانند از امکاناتی نظیر مدیریت ارسال پیامک، پایای دوره ای، پرداخت اقساط دوره ای، شارژ شگفت انگیز ایرانسل، حساب های قابل نمایش در خودپرداز و گزارش چک های واگذار شده که در این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با جدیدترین خدمات الکترونیک بانک رفاه در شرایط کرونایی

آشنایی با جدیدترین خدمات الکترونیک بانک رفاه در شرایط کرونایی