مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 06:352020-12-28اقتصادي

همراه مکانیک: خبرهای خوب با ظاهری جدید!


مجموعه همراه مکانیک، یکی از بزرگ ترین پلتفرم های آنلاین خرید و فروش و کارشناسی خودرو، در دی ماه 99 از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد؛ اما در پشت این تغییر چه چیزی نهفته است؟ - همراه مکانیک به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده خدمت کارشناسی خودرو در محل در سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد.

با انجام بیش از 170هزار کارشناسی خودرو موفق، همچنان نیز می توانیم همراه مکانیک را به عنوان پیشتاز کارشناسی خودرو در ایران بشناسیم.

همراه مکانیک در اواسط مسیر خود، اولین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده را تاسیس کرد تا تجربه ی جدیدی را برای افرادی که به دنبال خرید و فروش خودرو مطمئن، بی دغدغه و آسان هستند، رقم بزند.

فروش 150هزار خودرو، کاملا بدون هزینه و تنها با 1 تماس، و خرید 18هزار خودرو کارشناسی شده به همراه ضمانت نامه برای صاحبانشان از دستاوردهای همراه مکانیک در این مسیر پرپیچ وتاب است.

همراه مکانیک برای هرچه بیشتر بها دادن به نیاز مخاطبان خود، ابزارهای مختلفی مثل ابزار قیمت روز خودرو یا هزینه نگهداری و تعمیرات خودرو را نیز در این مدت ارائه کرده تا به یک پلتفرم جامع خودرویی تبدیل شود.

اپلیکیشن همراه مکانیک در دو نسخه اندروید و ios نیز در کنار شماست تا با نصب آن از طریق کلیک روی این لینک تمام خواسته های خودرویی شما را برآورده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه مکانیک: خبرهای خوب با ظاهری جدید!

همراه مکانیک: خبرهای خوب با ظاهری جدید!