مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 06:502020-12-28سياسي

کارخانجات کشمش تسهیلات کم بهره می گیرند


نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توافق وزارت جهاد، کارخانجات کشمش تسهیلات کم بهره دریافت می کنند.

- حجت الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امروزه باغداران ما با مشکل فروش محصول خودشان در زمینه تیزاب کشمش مواجه هستند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه قیمت خرید کشمش خیلی پایین آمده و عملاً باغداران ما متزلزل می شوند، تصریح کرد: در این زمینه پیگیری های فراوانی انجام گرفته و آخرین اقدام جدی دیدار با وزیر جهاد کشاورزی بود که در این جلسه مسؤولان سازمان تعاون روستایی هم حاضر بودند.

وی با بیان اینکه در این جلسه از وزیر خواستار حل این مشکل شدم و وی نیز قول اولیه برای حل مشکل را دادند، ادامه داد: یک گره قانونی در کار هست که باید حل شود و این قول مساعد را همان روز از وزیر گرفتیم و در این راستا یک دیدار اختصاصی با رییس مجلس و همچنین دو نشست با رییس کمیسیون کشاورزی مجلس برای حل این مشکل برگزار کردم.

شجاعی با بیان اینکه خوشبختانه مطلع شدم آن گره هم امروز رفع شده است، افزود: امروز مسؤول سازمان تعاونی روستایی تماس گرفت و خبر داد که مشکل حل شده و بنا است جهاد کشاورزی وام هایی را به کارخانه هایی که در زمینه خرید کشمش مشغول ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانجات کشمش تسهیلات کم بهره می گیرند

کارخانجات کشمش تسهیلات کم بهره می گیرند