مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:002020-12-28بين الملل

تشخیص پیکر حاج قاسم با مشاهده هدیه نوری مالکی به سردار


عادل عبدالمهدی و نوری المالکی در مستندی تاکید کردند که به محض دیدن دست و انگشتر در تصاویر انفجار هواپیما در فرودگاه بغداد فهمیدند که این پیکر متعلق به سپهبد شهید سلیمانی است.

- تشخیص پیکر "حاج قاسم" با مشاهده هدیه نوری مالکی به سردار عادل عبدالمهدی و نوری المالکی در مستندی تاکید کردند که به محض دیدن دست و انگشتر در تصاویر انفجار هواپیما در فرودگاه بغداد فهمیدند که این پیکر متعلق به سپهبد شهید سلیمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر پیشین عراق در بخش دوم مستند الرحله الاخیره(آخرین سفر) که از شبکه ماهواره العهد عراق پخش شد، گفت: تقریبا ساعت یک بامداد بود که اخباری در رابطه با انفجار هواپیمایی حامل اشخاص ایرانی در فرودگاه بغداد منتشر شد، شخصی که مرا از خواب بیدار کرد آقای الکاظمی نخست وزیر کنونی عراق بود که با من تلفنی تماس گرفت، ما می دانستیم که سردار سلیمانی می خواهد به عراق بیاید زیرا من روز بعد آن حادثه ساعت 8:30 صبح موعد ملاقات با سردار سلیمانی داشتم و قرار بود صبحانه را باهم بخوریم.

وی خاطرنشان کرد: الکاظمی زمانی که با من تماس گرفت گفت که چنین اتفاقی افتاده است اما شک و شبهه هایی وجود دارد که چه کسی در این حادثه شهید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص پیکر حاج قاسم با مشاهده هدیه نوری مالکی به سردار

تشخیص پیکر حاج قاسم با مشاهده هدیه نوری مالکی به سردار