مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:502020-12-28سياسي

برگزاری اجتماعات و مراسم مذهبی در شاهرود ممنوع است


سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود با بیان اینکه اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرستان لازم الاجرا است، گفت: برگزاری اجتماعات و مراسم مذهبی و آیینی و … به خصوص در ایام فاطمیه ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه میزبانی سپاه ناحیه شاهرود از لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد کرونای استان سمنان و شهرستان شاهرود خبر داد و بیان کرد: طبق مصوبات این ستاد برگزاری هر گونه مراسم و تجمعات مذهبی، آیینی و … ممنوع است که ایام فاطمیه نیز در زمره همین مراسم جای دارد.

وی با بیان اینکه هیچ مجوزی برای برگزاری مراسم فاطمیه در شهرستان شاهرود صادر نشده است، افزود: طبق مصوبه ای فقط اجازه برگزاری نماز آن هم به مدت یک ساعت پس از اذان در مساجد با رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی از سوی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان داده شده و دیگر مراسم و تجمعات هیچ مجوزی ندارد.

مشارکت بسیج و کادر درمانی سرپرست فرمانداری شاهرود درباره طرح شهید سلیمانی نیز، توضیح داد: خوشبختانه طرح محله محور با مشارکت بسیج، کادر درمانی و بهداشت و وزارت کشور در کشور و شهرستان شاهرود به اجرا درآمد و طی آن جامعه پزشکی و بسیجیان با محوریت ناحیه مقاومت سپاه مشارکت خوبی در این طرح داشتند.

جلالی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی و بسیج در این طرح توانست در شمار بیماران کاهش چشم گیری را به همراه آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماعات و مراسم مذهبی در شاهرود ممنوع است

برگزاری اجتماعات و مراسم مذهبی در شاهرود ممنوع است