مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 10:102020-12-28اجتماعي

بارش سنگین برف در گردنه چری شهرستان کوهرنگ/ عملیات برف روبی توسط راهداران آغاز شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به عدم انسداد در تمام محورهای مواصلاتی استان گفت: با شروع بارش سنگین برف در گردنه چری شهرستان کوهرنگ، - عزیزالله روشن امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بارش سنگین برف در گردنه چری شهرستان کوهرنگ آغاز و عملیات برف روبی توسط پرسنل راهداری آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف در هر یک از شهرستان های 10 گانه استان، پرسنل راهداری از 24 ساعت قبل تا 24 ساعت پس از بارش در حالت آماده باش قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 29 راهدارخانه دائمی و 13 راهدارخانه فصلی در چهارمحال و بختیاری فعال است و تعداد 35 گشت راهداری در محوهای مواصلاتی مشغول رصد جاده های استان هستند.

روشن اضافه کرد: 400راهدار با استفاده از 330 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در محورهای ارتباطی استان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به عدم انسداد در تمام محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از همه هم استانی های گرامی خواهشمندیم در این ایام سرد و پر بارش سال حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر با استفاده از سامانه 141 از وضعیت راه های استان مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سنگین برف در گردنه چری شهرستان کوهرنگ/ عملیات برف روبی توسط راهداران آغاز شد

بارش سنگین برف در گردنه چری شهرستان کوهرنگ/ عملیات برف روبی توسط راهداران آغاز شد