مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 10:452020-12-28سياسي

224 بیمار کرونایی در شاهرود و میامی فوت کردند/ همچنان نگرانیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: علی رغم اینکه شدت بیماری کرونا کاهش یافته اما از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا ابتدای روز دوشنبه 224 بیمار کرونایی در شاهرود و میامی جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاگر آگاهانه و داوطلبانه نباشد راه به جایی نخواهیم برد، بیان کرد: باید مردم به صورت آگاهانه مشارکت داشته باشند تا اثرگذاری آن را در جامعه شاهد باشیم از این منظر باید گفت اعمال محدودیت ها هرچند به صورت موقت اثرگذار است اما پایدار نخواهد بود و لذا برای رفع این نقص در شهرستان شاهرود از ظرفیت قرارگاه شهید سلیمانی با مشارکت بسیج و سپاه کمک گرفته شد و در واقع بسیج عنصر همراهی آگاهانه مردم را در شاهرود تأمین کرد.

وی با بیان اینکه در اقدامی ویژه در شهرستان شاهرود و در بدو تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی کادر درمان نیز زیر پوشش این طرح با همراهی بسیج و سپاه قرار گرفت که توانست تأثیرات بسزایی را داشته باشد، بیان کرد: قبل از طرح قرارگاه شهید سلیمانی نیز اقداماتی در شهرستان صورت گرفته بود اما بعد از آن این اقدامات زیر یک پرچم، سازماندهی شد.

ساماندهی 160 تیم عملیاتی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه بسیج توانست اجتماعی کردن پیشگیری از ویروس و حتی پیش از آن و در بازه های زمانی دی و بهمن ماه 98 استقرار تیم های عملیاتی پیش بینی شده و بود و از زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

224 بیمار کرونایی در شاهرود و میامی فوت کردند/ همچنان نگرانیم

224 بیمار کرونایی در شاهرود و میامی فوت کردند/ همچنان نگرانیم