مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 11:002020-12-28ورزشي

پیروانی: حال فوتبال ایران خیلی خوب نیست


مربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که حال فوتبال ایران خیلی خوب نیست، گفت: بخشی از این موضوع به خاطر بازی روانی است که برخی مربیان که تیم شان نتیجه نگرفته یا به اهدافشان نرسیده به راه افتاده است و به نوعی این مربیان فرار رو به جلو دارند.

- ایسنا/خوزستان مربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که حال فوتبال ایران خیلی خوب نیست، گفت: بخشی از این موضوع به خاطر بازی روانی است که برخی مربیان که تیم شان نتیجه نگرفته یا به اهدافشان نرسیده به راه افتاده است و به نوعی این مربیان فرار رو به جلو دارند.

امیرحسین پیروانی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا، اظهار کرد: سایپا از باشگاه هایی است که هم در بخش مدیریت و هم در بخش فنی، یکی از تیم های سازمان یافته کشور محسوب می شود.

تیم سایپا نیز یک وجه اشتراک با باشگاه صنعت نفت دارد؛ هر دو تک بعدی نیستند و به نتیجه توجه نمی کنند و آینده ای را هم برای فوتبال کشور متصور هستند که آن هم فضا و بهادادن به جوانان است.

سایپا از تیم هایی است که در سال های اخیر در این امر موفق بوده و تیمی است که در لیگ امسال کمتر نوسان داشته و نتایج یکنواختی به دست آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: خدا را شکر نفت آبادان با تلاش بازیکنانش و تفکرات کادر فنی، روند رو به رشدی داشته است و جدا از این که می خواهیم در بازی فردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروانی: حال فوتبال ایران خیلی خوب نیست

پیروانی: حال فوتبال ایران خیلی خوب نیست