مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 11:102020-12-28اقتصادي

راه اندازی مرکز رشد کسب و کار فناورانه روستایی در مازندران


با امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری مازندران و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران، مرکز رشد کسب و کار فناورانه روستایی استان راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/مازندران با امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری مازندران و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران، مرکز رشد کسب و کار فناورانه روستایی استان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، درراستای جهت دهی سرمایه های اجتماعی به سوی کسب و کارهای دانش بنیان و نیز به منظور گسترش زیرساخت های توسعه فناوری و حمایت از فعالیت های دانش بنیان و توسعه ساختارها و زیربناهای لازم برای رشد فعالیت های دانایی محور بخش کشاورزی مرکز رشد کسب و کار فناورانه روستایی استان مازندران راه اندازی خواهد شد.

این تفاهم نامه که در حاشیه نشست رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان با رییس پارک علم و فناوری مازندران به امضا رسید؛ در جهت تجاری سازی نتایج تحقیقات کشاورزی و تحقق ارتباط مراکز علمی پژوهشی با بخش¬های اقتصادی، کمک به حل مسائل و چالش های بخش کشاورزی از طریق بهره مندی از توان نخبگان، متخصصین و فناوران این حوزه به امضا دکتر علی معتمدزادگان رییس پارک علم و فناوری مازندران و دکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز رشد کسب و کار فناورانه روستایی در مازندران

راه اندازی مرکز رشد کسب و کار فناورانه روستایی در مازندران