مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 15:352020-12-28سياسي

سند تحول قوه قضاییه از شاهکارهای علمی و کاربردی قوه قضاییه است


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: سند تحول قوه قضاییه از شاهکارهای علمی و کاربردی این دوره قوه قضاییه است و در تدوین این سند نکات بسیار مهمی برای تحول قوه قضاییه و ایجاد زمینه رضایتمندی مردم دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، دکتر علی اکبر گروسی در جلسه مشترک شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان ها که با حضور رییس قوه قضاییه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: سند تحول قوه قضاییه از شاهکارهای علمی و کاربردی این دوره قوه قضاییه است و در تدوین این سند نکات بسیار مهمی برای تحول قوه قضاییه و ایجاد زمینه رضایتمندی مردم دیده شده است.

وی افزود: برای اجرای بهتر این سند به نکات ویژه ای باید توجه کرد از جمله تامین بار مالی سند که بسیار مهم است، به خصوص در استان ها که سیستم سخت افزار به روز نبوده و رایانه تعدادی از شعب قدیمی هستند و نیاز به تجهیز دارند که از این رو باید استان ها مورد مساعدت قرار گیرند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: نکته دیگری که در مورد اجرای سند تحول باید به آن توجه کرد، آموزش مجریان این سند است چرا که این سند یک سند علمی و مبتنی بر موازین فکری است و نیازمند این است که یک برنامه آموزشی فشرده برای استان ها به خصوص مجریان آن تدوین و ابلاغ شود که در آن نحوه آموزش هم مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول قوه قضاییه از شاهکارهای علمی و کاربردی قوه قضاییه است

سند تحول قوه قضاییه از شاهکارهای علمی و کاربردی قوه قضاییه است