مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 16:102020-12-28اقتصادي

سیاستگذاری شهروند مدار اصل مهم در وزارت رفاه


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تشریح فعالیت های این وزارتخانه با محوریت حقوق شهروندی در حوزه های رفاهی، معیشتی، زنان سرپرست خانوار، کودکان، - سالمندان و روستاییان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد شریعتمداری، گفت: توجه به رضایت عموم مردم یکی از مهمترین اصول حاکم بر نظام جمهوری اسلامی است و بر همین اساس در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش کرده ایم در همه فعالیت ها، سیاست گذاری شهروند مدار حاکم باشد.

وی، اصلاح مطالبه جدی 15 ساله حقوق و دستمزد و افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان، راه اندازی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان، رشد قابل توجه تعداد تشکل های کارگری و کارفرمایی، تهیه و ابلاغ منشور سالمندی، ایجاد داشبورد اطلاعات زنان سرپرست خانوار، همسان سازی حقوق بازنشستگان، بهبود روابط کارگری و کارفرمایی، شناسایی بیش از 140 هزار کودک بازمانده از تحصیل و توجه ویژه به افراد دارای معلولیت را از جمله مصادیق رعایت و توجه به حقوق شهروندی در دولت و وزارت تحت مدیریت خود دانست.

وزیر رفاه با اشاره به اصل یک قانون اساسی که بر اکثریت آرای مردم به عنوان یکی از مهمترین اصول این قانون تاکید دارد اظهار داشت: در بند 6 اصل دوم قانون اساسی به کرامت انسانی و آزادی های او اشاره شده و اصل سوم این قانون نیز به همین نحو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستگذاری شهروند مدار اصل مهم در وزارت رفاه

سیاستگذاری شهروند مدار اصل مهم در وزارت رفاه