مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 21:352020-12-28سياسي

مراسم گرامیداشت 9 دی در نیروی انتظامی لرستان برگزار شد


مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور کارکنان یگان ویژه استان لرستان و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور کارکنان یگان ویژه استان لرستان و رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مازندرانی رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان لرستان ضمن گرامی داشت حضور تاریخی مردم در نهم دی ماه 88، اظهار داشت: حضور میلیونی دلدادگان به نظام و ولایت فقیه در 9 دی ماه 88، خاطره 12 بهمن سال 57 را زنده کرد.

وی، افزود: فتنه 88 به روشنی برآمده از توطئه دشمنان پنهان و آشکار در مصاف با انقلاب، نظام و ملت ایران بود؛ این فتنه، نسخه اعطایی نظریه پردازان کودتای مخملین به پیاده نظام شأن در داخل ایران به شمار می آید، در واقع این فتنه، نه پدیده ای اتفاقی بلکه حاصل توطئه و دشمنی اتاق های فکر کانون های صهیونیستی بوده است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، ادامه داد: ریشه اصلی شکل گیری فتنه بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری به برخورد منافقانه طیفی از فعالان سیاسی حاضر در عرصه رقابت ها باز می گردد که به رغم عدم باور به مکتب امام (ره)، صرفاً برای جذب آرا مردم به عرصه پیوسته بودند و به همین دلیل پس از ناکامی در جذب آرای اجتماعی، با تغییر میدان بازی تلاش کردند تا شکست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت 9 دی در نیروی انتظامی لرستان برگزار شد

مراسم گرامیداشت 9 دی در نیروی انتظامی لرستان برگزار شد