مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 06:052020-12-29اقتصادي

دارا دوم تا پایان سال عرضه می شود


وزیر اقتصاد در سخنانی ضمن بیان اینکه اگر شرایط فراهم باشد و زمینه مشارکت عموم و فراگیری عرضه مهیا باشد آنگاه صندوق دارا دوم شامل باقیمانده سهام دولت در سه بانک تا پایان سال عرضه می شود در بخش دیگری از سخنانش در مورد ETF ها گفت عرضه صندوق واسطه گری مالی یکم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، وزیر امور اقتصادی و دارایی در گفتگویی به رویکردهای وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه خصوصی سازی پرداخت و در نهایت پیشنهادات این وزارتخانه برای بهبود این امر مهم در کشور به بحث گذاشته شده است.

مشروح مصاحبه وزیر اقتصاد با خبرگزاری تسنیم به شرح زیر است: سوال: آقای دکتر با توجه به سوابق علمی و اجرایی جنابعالی در حوزه اقتصاد ایران و کسوت استادی دانشگاه در این زمینه، سوال اولم را آغاز می کنم.

چرا تا این حد اقتصاد کشور ما دولتی است و ریشه حضور پررنگ دولت در اقتصاد کشور به کجا بر می گردد؟ چرا در کشور ما خصوصی سازی تا این حد اهمیت دارد؟ دژپسند: این یک سوال کلیدی است و پاسخ به آن باید با لحاظ جنبه های مختلف صورت پذیرد.

عملا ریشه یابی تاریخی حضور پررنگ دولت در اقتصاد کشور سبب می شود تا به بسیاری از ابهامات پاسخ داده شود.

در طی سالیان متمادی، در اقتصاد ایران به دلیل نقصان در توسعه کارآفرینی و عدم شکل گیری طبقه کارآفرین-سرمایه¬دار به معنای واقعی، دولت نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارا دوم تا پایان سال عرضه می شود

دارا دوم تا پایان سال عرضه می شود